Kurv

0

Din kurv er tom

Gå til shoppen

Salgs- og leveringsbetingelser

Salgs- og leveringsbetingelser

For Trepol ApS er det afgørende, at vores kunder oplever en høj kvalitet, både når det gælder vores produkter, men også i selve købs- og leveringsprocessen. Derfor finder vi det vigtigt at få afstemt forventningerne, således at man som kunde ikke føler sig skuffet. Her i vores handelsbetingelser gør vi opmærksom på en række forhold, som det er rart at have viden om, når man er kunde ved Trepol Aps

Betaling

Trepol Aps modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron og Mastercard. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Ved køb af emhætter bliver beløbet trukket ved igangsættelse af produktion, da varen er speciellavet til kunden.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Trepol Aps bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.


Levering

Ved bestilling på hverdage inden kl. 12.00, leverer Trepol Aps inden for 2-4 arbejdsdage.
Forsendelsen foretages sammen med GLS. Når bestillingen er klar til levering, vil I modtage et track & trace nr. pr mail, så leveringen kan følges.


Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader opstået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse af købet skal anmeldes til os senest 14 efter købet, skal I senest 14 dage herefter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på trepol@trepol.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Ved returnering rettes henvendelse til trepol på mail trepol@trepol.dk og efter accept sendes reklamationen til

Trepol Aps
Herluf Trolles Vej 8B
5220 Odense SØ
trepol@trepol.dk

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre et eventuelt tilgodehavende

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

 

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.


Forbehold
Der tages forbehold for tastefejl, prisændringer, udsolgte varer samt faktorer udenfor vores kontrol.